Isporuka roba

Sva roba se dostavlja kurirskom (prijevozničkom) službom na kućnu adresu.

Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci.

CIjena dostave iznosi 30,00 kn za narudžbe ispod 500 kn.

Za narudžbe iznad 500 kn, dostava je besplatna.

Vaše pakete šaljemo dostavnom službom DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o., Zagreb, Slatinska 7, OIB:87109117191.

Preuzimanje robe u trgovini

Sve vrste roba moguće je kupiti online, a potom preuzeti u SPA CEYLON trgovini na adresi Josipa Jovića 93, 21000 Split (trgovački centar Mall of Split).

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda, kako bismo vas uputili na danje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši putem dostavne službe DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o., Zagreb, Slatinska 7, OIB:87109117191.

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Uvjete dostave za otoke pogledajte ovdje.

Rokovi dostave

Dostavna služba dostavlja u roku 48 sata od preuzimanja pošiljke.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 3 radna dana.


Raspored dostave za otoke

Rok dostave na otoke može se razlikovati od rokova dostave na kopnu iz razloga što na neke otoke dostava ne ide svaki dan.

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, a ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vas kontaktirati.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, a ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vas kontaktirati.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o. paketna dostava

KLOKAN d.o.o. dostavlja pakete samo i isključivo na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o., Zagreb, Slatinska 7, OIB:87109117191.

Rok dostave je 2 radna dana od dana zaprimanja uredne narudžbe.

U rokove isporuke ne uračunavaju se:

· dan prijema narudžbe/zahtjeva

· subota i nedjelja

· vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca

· vrijeme kašnjenja zbog više sile (npr. vremenskih neprilika) ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv

· neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac

naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

Propustili ste dostavu?

DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o. trudi se što prije isporučiti naručeni paket s proizvodom/proizvodima Prodavatelja.

Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, dostavljač će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest, ukoliko je Kupac dao broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke u kontaktu s dostavnom službom DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o.

Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.

Potrebno je javiti se u roku od 5 dana od dana primitka obavijesti.

Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, DPD direktna paketna distribucija Croatia d.o.o.će paket vratiti pošiljatelju.